Wdrożenie CRM i automatyzacja sprzedaży

Zyskaj dopasowany do Twojego procesu sprzedaży, chmurowy system CRM. Zawierający wszystkie Twoje dane, które do tej pory mogłeś przechowywać w dużym rozproszeniu. Wykorzystaj potencjał integracji oraz automatyzacji do wzniesienia Twojej sprzedaży na zupełnie nowy poziom.

Czym jest system CRM  i dlaczego go potrzebujesz?

Customer Relationship Management to fundament skutecznej sprzedaży B2C oraz B2B. To oprogramowanie, które wspiera procesy sprzedaży, dostarczając m.in. możliwości ich automatyzacji. Umożliwia również handlowcom lepsze poznanie swoich klientów, dzięki czemu mogą przygotować skuteczniejszą ofertę. 

Między innymi dlatego korzystamy z niego na co dzień. Jako oficjalny dostawca systemów Pipedrive, czyli oprogramowania CRM, z którego 
w każdej w chwili korzystają tysiące użytkowników na całym świecie, odpowiadamy za jego prawidłowe i pełne wdrożenia. Oferujemy również szkolenia z obsługi tego CRM-u oraz wsparcie techniczne. 

Możesz potrzebować systemu CRM z następujących powodów:

zwiększenie efektywności pracy zespołu sprzedażowego

dostęp do zaawansowanych analiz danych klientów

automatyzacja procesów sprzedażowych i zarządzania klientami

monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej

skuteczne zarządzanie klientami i kontaktami

utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami

planowanie i śledzenie działań marketingowych

rozbudowa bazy klientów

W naszym wdrożeniu CRM dokładnie dopasujemy ten system do Twojego procesu sprzedaży. Każdy z Twoich pracowników otrzyma odpowiednio skonfigurowane konto. Na etapie migracji danych zbierzemy wszystkie informacje, które do tej pory przechowywałeś, np. w arkuszach Excel czy innym oprogramowaniu CRM i umieścimy je w Twoim Pipedrive. Już samo uporządkowanie tych danych usprawni pracę i zwiększy potencjał Twoich handlowców.

Etapy wdrożenia systemu CRM w Twojej organizacji

Kluczem do wykorzystania pełnego potencjału oferowanego przez system CRM jest dokładne dopasowanie tego oprogramowania do Twojego procesu sprzedaży. Dlatego naszą współpracę rozpoczniemy od spotkania on-line. 

Podczas niego nasz ekspert zaprojektuje dla Ciebie lejki sprzedażowe lub przeprowadzi analizę istniejących oraz zidentyfikuje źródła leadów. Wykona także badanie potrzeb pracowników, którzy będą korzystali z CRM-u z uwzględnieniem ich stanowisk (różne funkcjonalności systemu dla zarządu, menadżerów i handlowców).

Choć może brzmieć to skomplikowanie, nasze spotkanie ma postać luźnej dyskusji, w trakcie której Twoi pracownicy odpowiadają na pytania naszego eksperta. Dodatkową korzyścią, którą zyskujesz już na tym etapie, jest analiza Twoich procesów. U 68% naszych klientów doprowadziła ona do usprawnienia ich przebiegu, a dla 29% okazała się źródłem inspiracji do wprowadzenia nowych, skuteczniejszych rutyn.  

Dzięki praktycznemu doświadczeniu w outsourcingu sprzedaży możemy zaprojektować lejki sprzedażowe lub usprawnić te, które posiadasz. W tym etapie korzystamy ze specjalnych tablic Miro, które ułatwiają nam zebranie i usystematyzowanie wiedzy o Twojej sprzedaży. Otrzymujesz dostęp do tych materiałów, dzięki czemu możesz wykorzystać je także na własne potrzeby, np. do optymalizacji wewnętrznych procesów.

W kolejnym kroku dzielimy Twój proces sprzedaży na bloki, które w całości implementujemy w systemie CRM. Zakładamy i konfigurujemy licencję dla każdego użytkownika. Wykonujemy to wewnętrznie bez angażowania Twoich pracowników, przez co oszczędzamy Twój czas.

Korzyścią z tych działań jest utworzenie dla Ciebie w pełni funkcjonalnego systemu CRM, skonfigurowanego do Twoich potrzeb. Dzięki temu Twoi handlowcy nie muszą się do niego dopasowywać, ponieważ to oprogramowanie zostało dopasowane do Twojego procesu sprzedaży.

Trzeci etap to migracja danych do systemu CRM. Jeżeli od lat funkcjonujesz na rynku prawdopodobnie posiadasz wiele arkuszy Excela oraz innych nośników, w których przechowujesz dane o klientach, sprzedaży i produktach czy usługach. Zbieramy je wszystkie do systemu CRM, dzięki czemu łatwiej z nich korzystać. Migracja danych umożliwia również ich lepszą analizę, która pozwala Twoim handlowcom podejmować skuteczniejsze działania. 

Jeśli oczekujesz więcej: integracja i automatyzacja

Wdrożenie CRM umożliwia integrację tego systemu z innym oprogramowaniem (np. do wysyłki maili, kalendarzem spotkań itd.), co przyspiesza pracę, ponieważ wszystkie czynności wykonujesz w jednym systemie, zamiast logować się do wielu różnych narzędzi. 

Wdrożenie CRM
Szkolenia i audyty
Automatyzacja i integracja
Wsparcie techniczne
Usługa 1
Usługa 2
Usługa 3
Usługa 4

CRM jest tutaj fundamentem. Kiedy jest odpowiednio wdrożony i posiada dane, można do niego nadbudowywać m.in automatyzację i usługi.

Jedną z takich usług jest np. projektowanie lejka sprzedaży, którą można rozbudować o sekwencje automatyzacji uruchamianych w zależności od danego etapu w lejku lub akcji klienta.

To wszystko umożlwia Ci wykorzystanie w pełni potencjału CRM-u. Pozbywamy się mozolnej
powtarzalnej pracy. Dodatkowo przyspieszamy procesy sprzedażowe, nadając odpowiednie tempo całej organizacji.

U nas masz wybór. Zawsze korzystny.

Możesz wybierać spośród wszystkich naszych usług, aby zbudować pakiet, który spełni Twoje oczekiwania. Możemy też pomóc Ci dobrać opcje, które sprawdzą się w Twojej organizacji. 

Najwięcej zyskasz po wykonaniu pełnej automatyzacji Twojej sprzedaży, dzięki której zyska ona zupełnie nową jakość. Pamiętaj, że integrację i automatyzację możemy przeprowadzić także wtedy, gdy już korzystasz z Pipedrive’a.

Analiza Twoich potrzeb i procesu

Podczas dyskusji on-line pytamy o przebieg Twojego procesu sprzedaży oraz potrzeby funkcjonalności systemu CRM, które należy zaimplementować.

Implementacja Twojego procesu

Konfigurujemy system CRM, dopasowując go do specyfiki Twojej sprzedaży i oczekiwań oraz wymagane funkcjonalności. Ten etap wykonujemy bez Twojego udziału.

Migracja danych

Zbieramy Twoje dane (również te mocno rozproszone) i umieszczamy je w systemie CRM, aby łatwo można było korzystać z nich podczas sprzedaży i analiz.

Automatyzacja

Turbodoładowanie Twojej sprzedaży dzięki nadaniu jej odpowiedniego tempa i zwiększeniu wydajności handlowców, przez odciążenie ich w powtarzających się czynnościach.

Integracja

Łączymy CRM z programami, z których korzystasz, aby wszystkie czynności wykonywać w jednym systemie.

Szkolenie i warsztaty

Oferujemy szkolenie zamknięte kończące cykl wdrożeniowy oraz otwarte. Oba prowadzimy

w formie warsztatowej, a uczestnicy pracują na świeżo wdrożonych systemach swoich organizacji z kompletnymi, zaimplementowanymi danymi.

Sprawdź jak wdrożenie CRM usprawni Twoją sprzedaż.

Sensem naszego wdrożenia CRM jest maksymalne dopasowanie tego systemu do Twojego procesu sprzedaży i oczekiwań. Dlatego porozmawiajmy o konkretach podczas bezkosztowej konulatacji. W ciągu 30 minut nasz ekspert przedstawi Ci korzyści z wdrożenia CRM w Twojej organizacji i odpowie na wszystkie pytania. 

 

96% naszych klientów potwierdza, że ta rozmowa zmieniła ich spojrzenie na użyteczność systemów CRM.

“Dopiero jak skorzystaliśmy ze szkolenia pipedrvie zrozumieliśmy jakie to może być super narzędzie, żeby uporządkować codzienną pracę handlową. Byłem pod wrażeniem szkolenia, chłopaki robią to bardzo dobrze.”

Jarosław Pyrda

Dyrektor Działu Zarządzania Projektami,
Trasko Automatyka sp. z o.o.

Przebieg konsultacji

Twój problem · Analiza · Nasze rozwiązanie

To wszystko zyskasz dzięki wdrożeniu CRM

Wdrożenie CRM uporządkuje Twoją sprzedaż i zintegruje w jednym miejscu wszystkie dane, z których korzystasz. A to zwiększy wydajność i przyspieszy prace. Zyskasz również inne korzyści.

System taki, jak chcesz.

Dzięki dopasowaniu poziomów licencji i skonfigurowaniu kont poszczególnych użytkowników do charakteru ich aktywności, każdy wykorzystuje system CRM w sposób maksymalnie zoptymalizowany. Inaczej z systemu korzystać będzie zarząd, menadżerowie i handlowcy, ale każdy otrzyma zestaw funkcjonalności niezbędnych do efektywnej pracy.

Większa widoczność działań

System CRM umożliwia lepszą kontrolę nad całym procesem sprzedaży poprzez integrację niezbędnych działań i monitoring ich wykonania. Zawsze wiesz, na jakim etapie lejka jest każdy z klientów i jakie działania należy z nimi wykonać. Z informacji tych korzystają też Twoi handlowcy.

Narzucenie tempa organizacji

W automatyzacji sprzedaży wiele procesów wykonywanych jest natychmiast (np. mailowa odpowiedź klienta od razu widoczna jest w CRM). To nadaje właściwe tempo działowi sprzedaży, za którym nadążyć muszą inne działy. Przyspiesza więc cała Twoja organizacja.

Sprawniejsze raportowanie

Magia liczb jest najskuteczniejsza, dlatego warto wiedzieć, że dzięki CRM można skrócić czas spotkań handlowych z 60 do 20 minut dzięki przejrzystości prezentowanych danych w CRM. A sam proces sprzedaży przyspieszyć nawet o 75%.

Integracja z programami

To naturalne, że w firmie korzystasz
z różnego oprogramowania (np. do tworzenia i wysyłania ofert, tworzenia baz klientów, generowania
i przydzielania leadów, odpowiedzi na maile). Integracja CRM-a z tymi programami przyspiesza i ułatwia pracę wielu działów, ponieważ wszystkie czynności można wykonać z poziomu CRM-a, bez konieczności logowania się w innych aplikacjach.

Optymalizacja kosztów

Odpowiedni dobór poziomów licencji oraz dodatkowego oprogramowania umożliwia Ci optymalizację kosztów zarówno w obrębie samego CRM-a, jak i innych aplikacji, z których korzystają Twoi pracownicy.

Praktyczne podpowiedzi

Szczegółowa analiza Twojego procesu sprzedaży w połączeniu z naszym przygotowaniem merytorycznym i praktycznym doświadczeniem umożliwiają nam wskazanie Ci działań, które jeszcze można podjąć, aby zmaksymalizować sprzedaż. Te podpowiedzi dla 73% naszych klientów okazały się wartościowe lub bardzo cenne.

Projektowanie i audyty

Chociaż zajmujemy się wdrażaniem CRM Pipedrive, niezależnie od wykonania tej usługi możemy przeprowadzić integrację tego systemu oraz zautomatyzować
w nim sprzedaż. Pomożemy Ci zaprojektować lejek sprzedaży
i przeprowadzimy audyt obecnej implementacji.

Poznaj prawdę o Pipedrive

CRM nie jest kolejnym zestawem tabelek, które będą musieli wypełniać Twoi handlowcy. To praktyczne narzędzie, które szybko usprawni ich pracę do tego stopnia, że bez dostępu do Pipedrive’a będą się czuli tak samo, jak bez telefonu czy firmowego auta.

Być może masz już własny system organizacji danych i monitoringu sprzedaży. Być może jego opracowanie pochłonęło czas i środki.
Jeśli jednak nie zamienisz go na system CRM, którego skuteczność potwierdzają tysiące firm na całym świecie, Twoja sprzedaż pozostanie na tym samym poziomie. Zmapujemy Twoje dotychczasowe procesy. Usprawnimy je i prawidłowo zaimplementujemy w jednym oprogramowaniu. Tak, jak to mają poukładane największe firmy na rynku.

Pipedrive jest łatwy w obsłudze i przyjazny dla użytkowników. Pomimo tego wdrażaliśmy ten system już w takich firmach, w których nie wszyscy handlowcy mogli lub chcieli z niego korzystać. W takiej sytuacji do poprawnej pracy CRM-a wystarczy, aby np. menadżer uzupełniał za sprzedawcę dane w systemie. To wygodne także podczas dłuższej nieobecności handlowca (urlop, wypadek losowy).

Najczęściej pytacie o…

Dla Twojego komfortu przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące wdrożenia CRM. Sprawdź, czy rozwialiśmy Twoje wątpliwość, a jeśli nie — przedstaw je naszemu ekspertowi
w trakcie bezkosztowej konsultacji.

CRM usprawnia sprzedaż. Możesz go wykorzystać po to, by narzucić tempo w sprzedaży, z którego już trudno będzie wypaść Twoim handlowcom. Co więcej, gdy zaczną z niego korzystać, szybko i łatwo zauważysz, komu brakuje motywacji. A inne działy Twojej organizacji będą musiały dotrzymywać tempa działowi handlowemu.

Niezależnie od swojej wielkości każda organizacja skorzysta z wdrożenia CRM, ale to prawda, że najwięcej zyskają dzięki temu małe i średnie przedsiębiorstwa. A nawet jednoosobowe działalności. Dlatego nie myśl, że jeszcze jesteś “za mały” na ten krok. Umów bezkosztową konsultację lub bezpłatnie wypróbuj funkcjonalności testowego konta, aby przekonać się, jak CRM usprawni Twoją sprzedaż.

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo obszerna, ponieważ ten system CRM został zaprojektowany z myślą o maksymalnej funkcjonalności. Znając realia pracy naszych klientów wyszczególnimy jedynie, że w Pipedrive’ie możesz między innymi:
  • tworzyć spersonalizowane raporty,
  • automatyzować wysyłkę maili (również grupowych),
  • monitorować klientów,
  • monitorować sprzedaż,
  • analizować dane sprzedażowe oraz leady,
  • raportować,
  • korzystać z systemu za pomocą aplikacji na smartfony.

Informacje o tym znajdziesz na stronie internetowej dostawy tego systemu. Jednak znacznie szybciej uzyskasz odpowiedź na to pytanie podczas naszej bezkosztowej konsultacji. Co więcej, nie popełnimy błędu w dopasowaniu poziomu licencji do Twoich oczekiwań.

Ten system CRM można zintegrować z narzędziami do:

  • email marketingu,
  • zarządzania danymi,
  • generowania leadów,
  • marketing automation,
  • kontaktów telefonicznych i sms,
  • wideorozmów (MS Teams, Zoom itd),
  • ankiet,
  • portali internetowych.

Możemy również zintegrować ten system z zewnętrznymi programami, które posiadają zewnętrzne API. Dotyczy to również aplikacji stworzonych na Twoje specjalne zamówienie (np. oprogramowania produkcyjnego).

Tylko u nas: testuj Pipedrive bezkosztowo przez 30 dni.

Wypróbuj możliwości bezpłatnego konta w systemie CRM, aby poznać jego potencjał w usprawnieniu Twojej sprzedaży i całej organizacji.

“Nasz zespół zauważył znaczącą poprawę w przyjęciu i wykorzystaniu CRM. Szkolenie przyczyniło się istotnie do naszej zdolności do zarządzania potencjalnymi klientami, śledzenia działań sprzedażowych i optymalizacji ogólnego procesu sprzedaży w ramach platformy Pipedrive.”

Wojciech Mazgis, 

Dyrektor operacyjny, Zimno Tech Sp. z o.o.

Zadowolony użytkownik Pipedrive

Jesteśmy certyfikowanym dostawcą Pipedrive

Darmowy dostęp

Zarejestruj maila · Utwórz konto · Wypróbuj bezkosztowo

Wdrożenie CRM w praktyce

Sprawdź case studies naszych klientów i branżowe publikacje, pełne merytorycznej wiedzy na temat wykorzystania funkcjonalności systemu CRM do usprawnienia sprzedaży.

“Z automatyzacją sprzedaży jest jak z automatyzacją produkcji. Pracownicy nie tylko są odciążeni z powtarzających się codziennych, prostych, rutynowych zadań, ale również jakość ich pracy i realizacji procesów jest znacznie wyższa.”

Kamil Kaczmarski,

Sales Development Manager, Sales Agency

Firmy, które już zyskały na wdrożeniu CRM

Oto firmy, które już wykorzystują potencjał systemy CRM dopasowanego do ich potrzeb. Ta lista nie jest kompletna, ponieważ brakuje w niej Twojej organizacji.

Sprawdź jak wdrożenie CRM usprawni Twoją sprzedaż.

Sensem naszego wdrożenia CRM jest maksymalne dopasowanie tego systemu do Twojego procesu sprzedaży
i oczekiwań. Dlatego porozmawiajmy o konkretach podczas bezkosztowej konulatacji. W ciągu 30 minut nasz ekspert przedstawi Ci korzyści z wdrożenia CRM w Twojej organizacji i odpowie na wszystkie pytania. 

96% naszych klientów potwierdza, że ta rozmowa zmieniła ich spojrzenie na użyteczność systemów CRM.

“Wdrożony pod nasze wymagania system Pipedrive doskonale sprawdził się do zarządzania projektami przemysłowymi, automatyzacją pracy handlowej oraz budową usystematyzowanej bazy danych. W 3 krokach otrzymaliśmy system dzięki, któremu zyskujemy kontrolę nad lejkiem sprzedaży i nie tracimy czasu na zbędne działania. Teraz jestem pewny, że nie umknie mi żadna szansa sprzedaży.”

Piotr Pawełczuk

, CEO Explorate, CEO Infinity Invest

Przebieg konsultacji

Twój Problem · Wspólna analiza · Nasze rozwiązanie

Skontaktuj się z nami

Chcesz podbić rynek bez bólu głowy? Outsourcing to nasza specjalność! Daj nam znać, a pomożemy zanim zaczniesz się zastanawiać nad drugą kawą. Czekamy na Twój sygnał! 🚀